۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

سود دهی

سود دهی
هیچ نیازی به هوش بالای مالی جهت تشخیص دادن محل مناسب سود دهی نیست . در فارکس سود دهی در چند راه خلاصه شده است.
اول از همه،برای ثبت داده ها نیازی نیست که شما یک میلیونر باشید. مخالف بسیاری از بازارها ، فارکس به شما این امکان را میدهد که با کمترین سرمایه تجارت را شروع کنید.حتی در حدود 25$.
حتماً این سوال رو از خودتون میپرسید که " با این پول کم چه کار میشه انجام بدم؟" فارکس نیازی به سرمایه گذاری زیاد نداره زیرا به شما این امکان رو میده که نسبت غیر معین ( لیورج : پولی که کارگزار در یک معامله به اشتراک میزاره ) رو به کار ببرید. که به شما این امکان رو میده تا موقعیت های جدیدی برای دهها هزار دلار ایجاد کنید همزمان با سرمایه گذاری 25$ خودتون. که این بدان معناست که فارکس پتانسیل های لازم برای سود دهی و شاید ضرر به میزان دهها و یا هزارها درصد در یک روز را دارد.
یکی دیگر از مشخصه های فارکس این است که هر نوع روندی از قیمتها میتواند یک موقعیت مناسب باشد. فرقی نمیکند که یک واحد پولی افت کند یا بالا برود . همیشه فضایی برای حدث زدن وجود دارد چرا که شما همیشه انتخاب خرید یا فروش را دارید. بر خلاف بورس شما محدود به کار بر روی سهام پر ریسک نیستید، و سقوط یا سعود قیمت میتواند یک فرصت مناسب باشد.
مهم است که به خاطر داشته باشیم با تمام سود دهی که فارکس دارد دارای ریسکهای خاص خودش هم میباشد. شما باید از ریسک آن مطلع باشید و هیچ گاه بر روی مقدار پولی که توان از دست دادنش را ندارید ریسک نکنید.